nowy adres

6/03/2010

Muszki.



Lubię powiedzenia Willa z A Suitable Wardrobe, że „z noszeniem muchy jest jak z jedzeniem wątróbki- dość rzadko przychodzi na nią ochota“. Ja sam jestem krawaciarzem i much nie noszę prawie wcale.

Jeśli już się na nią decydujemy, poza kolorem i wzorem pozostaje kwestia wielkości. Mucha nie może być szersza niż szyja. Jak fatalnie to wygląda widać na zdjęciu poniżej. Jeszcze raz kłaniają się proporcje.


Szerokość szyi, a właściwie kołnierzyka, jest maksimum poza które nie wolno wychodzić. Osobiści wolę muszki jeszcze mniejsze.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja słyszałem, że mucha nie powinna być szersza niż rozstaw oczu.

Anonimowy pisze...

Bardzo prosze o pomoc; gdzies w okolicach zimy na ktoryms z blogow poruszany byl temat poszetek - materialow z ktorych powinny byc wykonane i sposobu wykonczenia, wydawalo mi sie, ze to bylo na Pana blogu, w kazdym razie Pan sie wypowiadal, niestety nie moge doszukac sie tego watku a chcialabym przekazac kilka przywiezionych z zagranicy ciekawostek.
Pozdrawiam
Dandy

Macaroni Tomato pisze...

Proszę wpisać w wyszukiwarkę bloga hasło- poszetka.

Zapraszam też na forum.bespoke.pl gdzie jest cały fachowy watek poświęcony poszetkom.

Anonimowy pisze...

Bardzo dziekuje, chodzilo mi wlasnie o to forum.
Dandy