Lniane krawaty.








Len jest tradycyjnym materiałem letnich ubrań. Matowy, surowy materiał wnosi nieformalny charakter. Pastelowe, sprane kolory lnu dobrze wyglądają w pełnym słońcu. Len jest więc świetnym materiałem na letnie krawaty, tylko gdzie je kupić? 

Wpadłem wczoraj w internecie na sklep Howrad Yount. Oferta krawatów tak mnie zachwyciła, że postanowiłem podzielić się odkryciem łamiąc moją zasadę, że piszę tylko o sklepach wypróbowanych.

Większość dostępnych na stronie krawatów zrobiona jest z lnu właśnie, lub lnu zmieszanego z innymi surowcami. Domieszka bawełny zwiększa sprężystość materiału, powodując, że mniej się mnie. Dodatek jedwabiu daje delikatny połysk.

Krawaty wyglądają cudownie. Planuje zakupy. Wybranie ledwie kilku sztuk będzie nie lada problemem. Na razie pewny jestem tylko, że chcę mieć ten niebieski lniany knit. 


Komentarze

Brzydalllo pisze…
Mi wpadł w oko pierwszy w kratę. Jeśli dokonasz zakupu, to proszę o notatkę na blogu lub forum odnośnie jakości.

Popularne posty