Białe spodnie.




Zbliża się wiosna, a z nią wymiana garderoby. Przychodzi czas na jasne, żywe kolory, wśród nich biel. Białe spodnie to według mnie jeden z symboli wiosny i lata.

Mówi się, że jasne spodnie dodają optycznie kilogramów. Oczywiście jeśli jesteśmy jesteśmy bardzo szczupli nic nam nie zaszkodzi. Jeśli jednak nie jesteśmy, wyjściem może być noszenie białych spodni do szarych lub kremowych marynarek. Mniejszy kontrast trochę złagodzi efekt. Jeśli do tego spodnie są dobrze skrojone, nie ma się czego bać.

Komentarze

Funky Monk pisze…
Świetne zaproponowane stylizacje, zaglądam na pańskiego bloga od niedawna,sporo rzeczy się dowiedziałem,powoli zaczynam przeobrażać wnętrze mojej szafy,ale czeka mnie jeszcze daleka droga,pozdrawiam i czekam na kolejne notki
Jac pisze…
Genialna koncepcja z białymi spodniami. Pytanie jednakowoż brzmi : Gdzie takich spodni szukać ??
Blog bomba - pozdrawiam autora.
Wojciech Szarski pisze…
Z tym nie ma problemu. Royal Collection, Massimo Dutti od razu przychodzą mi do głowy. Oczywiście zawsze można zamówić szycie na miarę.

Popularne posty