Savile Row w BBC.


Wprowadzenie się Abercrombie & Fitch na Row odbiło się szerokim echem po sartorialnym świecie. Otwarcie sklepu z dżinsami na ulicy słynnych krawców zasłużyło sobie nawet na okolicznościowy film dokumentalny BBC. Cały "skandal" wydaje mi się dość osobliwy, ale obejrzałem film (a właściwie jego część) z przyjemnością dla bardzo smakowitych obrazków.
Z filmu pochodzi też to oto zdanie: "Mężczyzna powinien mieć do opowiedzenia ciekawszą historię, niż historia jego garnituru“.
Link do filmu tu.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Glosnuym echem sie to obilo? Oczywiscie iz sie obilo i bedzie wiecej moi drodzy.
Nie mamy nic do A & F jako firmy ,kazdy ma prawo zarabiac pieniadze . Aberc....nie jest na Savile Row po pierwsze tylko na rogu na przeciwko Gives & Hawks. Nr 1(numer budynku) numerem jedem jestem Ja- bede skromny.(ha..ha..)
Sytuacja wyglad tak. Abr... wynajelo potezny budynek kilku kondygnacyjny i jest tam po prostu dyskoteka,kolejka przed wejsciem biegnie przez cale Savile Row. Mlodziez siedzi na schodach naszych pracowni itd. Zostawiajac po sobie balagan,niedopalki,butelki itd.
Z spokojnej eleganckiej ulicy zrobil sie jarmark czytelnikow Bravo i OK magazynu.
Kolejna rzecz ktora nas irytuje to Fakt iz ich ciagle imprezy promocyjne przeszkadzaja w spotkaniach z naszymi klientami,ulica jest ciagle zamykana itd klienci maja problemy z parkingiem, o wrecz sa nagabywani poprzez smieszne malolaty czekajace na sponsora.. Dlaczego BBC nie powie prawdy ano wiemy dlaczego.
Mamy na ulicy firme ktora ma kolekcje jeans, tez modna i droga EVISU i co pozadek ,spokoj, robia imprezy promocyjne ale z klasa. Sami czasami jestesmy zapraszani.Abrec...to jest po prostu tragedia. obsluga toples ztad kolejki fanow marki gdzie mozna sobie zrobic fotke z oddzwiernym o sprzeawca itd.Ulica pryskana ich pefumami aby pachnialo,jedyne chyba co po nich mile.
Pozdrawiam i prosze o zrozumialosc.
Gdyby w Wawce na Placu 3Krzyzy w jednej chwili otworzono 5 pietrowy sklep i przeniesiono Rozyka o Dziecieciolecie z bazarami jak byscie reagowali. Podkreslam BBC robi programy pod siebie.Gdy byl krecony program o nas (krawcach z Row)3 firmy zostaly wyciete z programu, moja bo ja z Polski, Ozwald Beotang -bo czarny,Spencer Heart - bo za duzo slaw sie tam ubiera a nie stare angielskie pryki(wiem iz nie przystoi mi tak pisac ale) cholera mnie bierze jak paskudnie swiat jest skonstruowany.
Jestem na tej ulicy codziennie od 7 rano do poznego wieczora a pozniej widze klamliwy reportaz dzienikarza ktory chcial si ewykazac iz cos ma.

Peter Potkansky
Hareton pisze…
Abercrombie & Fitch śmie nazywać niektóre swoje kolekcje "preppy", mimo że to tylko odległe imitacje dobrego stylu.

Popularne posty