Kraków


(kawiarnia Cava na krakowskim Podgórzu- można tu dostać m.in. proseco z beczki i przepyszny deser malinowy! Polecam)


Majowy weekend spędziłem w Krakowie. Rzeczy związane z tematem tego bloga zajmowały mnie mało, pare miejsc zwróciło jednk moją uwagę.

Po pierwsze pracownia Turbasy, najsłynniejszego krakowskiego krawca, autora książek o stylu. Jego pracownia, na Gertrudy 15, wygląda zachęcająco. Ciekawe czy krawiectwo jest tu ciągle na wysokim poziomie.

Kolejnym adresem jest pracwownia krawatów "Janina" na Dominikańskiej 5. Krawaty w tym miejscu sprzedaje się chyba kilkadziesiąt lat. Sprawdzę co firma teraz oferuje, czy jest to produkcja własna, jakiej jakości są krawaty itd.

Trzecie miesce to pracownia obuwia na miarę na Sławkowskiej. Buty na wystawie wyglądały ciekawie. Niestety nie zapisałem dokładnego adresu, czy nawet nazwy firmy.

Wszystkie te miejsca były oczywiście zamknięte w czasie długiego weekendu. Mój krakowski raport będzie więc wymagał kolejnej wizyty w mieście. 

Komentarze

Popularne posty